Designerul

Wednesday, November 14, 2007

Confuz sau doar satul ?!?

Fratilor... ajutor...nu mai stiu unde ma aflu. Cred ca m-am ratacit in tara prostilor si acum toti sunt pusi sa ma prosteasca si pe mine.

Deschid televizorul si ce sa vezi? De mai bine de o luna toata tara o cauta pe avocata disparuta, o anume Elodia. Frate asta e mai tare ca Dallas-ul. Un anume post de televiziune, in lipsa de subiecte (presupun), si-a facut chiar unu mini serial (astea "e mai tare" ca aia de la AcasaTV). Cu tot tacamul. Politzai criminali, geniali care comit crima perfecta, reusind nu numai sa ascunda arma crimei dar si cadavrul.
Cand totul parea ca se linistesteasca, iar publicul parea ca nu mai este interesata de subiect ce sa vezi? Elodia (decedata) este vazuta vie si nevatamata in Germania. Pentru moment m-am simtit ca in filmu': "Night of living dead", insa la fel de repede mi-a disparut entuziasmul cand am aflat ca defapt, moarta tot moarta este.
Sincer... eu nu mai pricep nimica. De ce domne e asa importanta duduia asta? Detine oare adevarul absolut? Are raspunsul la tainele universului? SAU?
Pe bune... de ce tocmai astea doi... ea si CIOACA (sotu', politaiu' genial)?
OK , probabil am exagerat un pic. O sa imi spuneti ca defapt, mai sunt si alte subiecte in presa mioritica. CORECT, aveti dreptate.
Romani batuti, linsati si expulzati din Italia, pentru o posibila (nu stiu exacta daca aia au pronuntat sau nu sentinta, iar din cate am mai invatat eu pe la scoala, criminal e cel care este declarat de o instanta judecatoreasca... sau asa ceva si ori cum din cate mai tin eu minte, esti considerat nevinovat pana cand instanta dovedeste contrariul... sau gresesc?) crima.
Dar nu conteaza... in minunata noastra tarisoara, in care presedintele (pe care recunosc ca l-am votat insa nu stiu daca o sa il mai votez) isi permite sa faca, o jurnalista (indiferent cat de enervanta, impulsiva, sau nu, este), tiganta inputita, nu e de mirare ca ei, italienii la ei in tara isi permit sa ne faca (sau mai bine zis, sa ii faca) tigani si hoti (pe romanii nostrii de etnie rroma care nu fac altceva decat sa isi "castige" existenta "muncind din greu").
Recunosc... e urat ceea ce se intampla, insa la fel de adevarat consider ca este si faptul ca atunci cand un strain ucide (din culpa sau nu) la noi in tara un cetatea de-al nostru, autoritatile si opinia publica nu face nimica. Vezi exemplul concret, moartea basistului trupei Compact, Teo Peter.
Suntem o natiune infometata de senzational, seriale cu avocate disparute,ucise etc., o natiune care cetateanul de rand se lasa usor prostit de televizor, o natiune, in care cei de la putere isi impart "cadabosi" fara sa fie sanctionati sau fara nicio remuscare.
As vrea sa ma ascund in cel mai intunecat colt al lumii si sa uit de tara asta. Tara, fara de care lumea asta ar fi fost mai saraca (fara adevaratul inventator al insulinei, fara avioane cu reactie, fara de care Bill Gates ar fi fost nevoit probabil sa angajeze mai multi indieni sau chinezi, etc. etc.).
Solutia e una. Daca acum o saptamana incercam sa atrag atentia asupra incalzirii globale, acum as dori sa indem pe toti sa ajute la acelerarea incalzirii, poate asa sfarsitul va fi mai aproape si in felul acestea, universul va putea scapa de o fiinda dobitoaca si imbecila, cum e omul (in particular, romanul care se uita la ZERO TeVe).
Hai pa la voi si poluare placuta.

No comments: