Designerul

Friday, November 16, 2007

O lume nebuna, nebuna, nebuna

In lipsa de ocupatie nevigam si eu pe net. Iaca de ce am dat.
Vizionare placuta.

Si pentru ca tot ne apropiem de aceea perioada a anului in care se tai porcii, permitetimi si va prezint cateva imaginii de la acest eveniment. In cazul de vata imi este greu sa identifica animalul.




Armata chineza a dezvoltat o noua arma. Dupa terminarea unor cursuri la Hogwart, avandul ca si coleg de an pe celebrul Harry Potter, expertii chineji au abandonat avioanele de vanatoare si au achizitionat cele mai noi si performante maturi.
Armata americana devine una mai ecologica. Ei au renuntat la Hammer-urile cu care au fost pana acuma dotati pentru vechicolele cu un consum mult mai mic si mult mai ecologic. Poate cineva ar trebui sa doteze si armata noastra cu asemenea vechicole.

Mereu ma intrebam cum de poate aparea sau disparea un NINJA fara sa fie vazut. Acum am si raspunsul. AU INTRAREA LOR (era logic, cum de nu m-am gandit pana acuma .DAHH)

Daca cei de la Marasesti ar fi acut indicatorul din image probabil ca s-ar fi putut salva cateva vieti.

No comments: