Designerul

Thursday, October 25, 2007

V-ati gandit vreodata ...

Ma gandeam, spre surprinderea unora, care considera ca designerii nu gandesc, ei bine am o surpriza pentru voi, acest designer o face, mai si gandeste din cand in cand si lasand modestia la oparte, o face chiar bine. Dar revenind, m-am gandit la anumite vorbe... ca de exemplu cand suntem suparati noi spune: Sa i-l ia DRACU!
SI acum eu m-am oprit si mi-am pus urmatoarea intrebare. OK DRACU asa ce mumasa poate face cu atatea persoane si lucruri luate? Are oare atata spatiu de depozitare? Daca sa presupunem, doua persoane aflate in locuri diferite pe glob, spun in acelas timp: Sa i-l ia Dracu', Dracu' ce face? la care se duce prima data?
Sunt multe intrebari si prea putine raspunsuri.
Cred totusi ca dupa un timp Dracu se plictiseste de atatea chestii luate si isi blesteama zilele (daca are asa cava) si clipa in care a aparut.
Si sa inchei intr-o maniera adecvata acestui articol, zic in felul urmator. Sa le ia Dracu' de atatea intrebari si de articole stupide.
Va las acum, ganditi-va, iar daca aveti raspunsurile la intrebari nu ezitati sa comentati. Pana una alta, am plecat la Dracu' de aici.
V-am pupat.

No comments: