Designerul

Tuesday, October 23, 2007

Ganduri

N-am mai scris de mult. NU am avut chef si nici motivatie. Nu am avut inspiratie... da asta e, mi-a lipsit inspiratia si de ceva timp o tot caut si nu o mai gasesc. Se invart atatea lucruri prin cap, mi-ar fi atat de simplu sa vorbesc despre ele, insa in clipa in care ma pun sa scriu, toate gandurile parca fug, parca dispar din capul meu si astfel ma opresc din scris.
Proababil ca e doar oboseala de sfarsit de an. Poate doar sunt alfel ca la inceput. Nu stiu si nici nu vreau sa aflu. Sau poate doar privesc totul dintr-o perspectiva gresita. Nu stiu.

O sa incerc sa gasesc ceva despre ce sa scriu. O sa incerc sa visez, dar mai presus de toate, o sa incerc sa prin cuvantul si sa il inchid definitiv in fraze.
Imi inchid ochii si vad o alta lume. O lume minunata insa care se lasa greu descrisa.
Este tarziu, iar eu abia imi mai tin ochii deschisi. O sa inchei aici, visand in continuare la constelatii inca nedescoperite, la batalii glorioase.

No comments: