Designerul

Tuesday, September 11, 2007

Dreptul imi da dureri de cap

Vineri am restanta din drept shi asta imi da dureri de cap. Dupa prima fraza ma apuca somnul. Daca totusi trec de prima fraza ma apuca durerea de cap. E o mare porcarie, nu am nici un chef de asa ceva. Partea proasta e ca nici macar nu mi-am ales dreptul ca materie de studiu, shi atunci nu vad de ce ar trebui sa imi bat capul, si asa plin de tampeni cu asa ceva. NU E DREPT.Unde e dreptul la libera alegere? Eu imi aleg Semiotica, iar ei imi baga dreptul cu forta pe gat. Si ca tot tabloul sa fie complet la examen dau de un nene suparat foc pe viatza care imi tot repeta, de parca nu as fi stiut, ca nu am fost la nici un curs al lui. Pai ma intreb eu: cum pisici sa fiu la cursul de drept daca eu nici macar nu mi-am ales asa ceva? nu va logica."Drept constitutional", "forta juridica", "legi constitutionale" etc .... pai eu am dat la drept sau la jurnalism?Mai am 2 zile si 68 de pagini de memorat... Capul sus privirea inainte, mai bag o injuratura, inghit in sec si ma apuc de citit din nou ... sper doar sa nu adorm. Hai, va las ... ma asteapta "actele normative".

2 comments:

Anonymous said...

nu stiai ca mai nou se fac materiile cu forta? =)) asta 1 la mana.. 2 la mana e ca sunt niste materii de te doare capu.. nu-ti folosesc la nimic dar noi tot le invatam..

p.s. logica exista dar n-o vedem noi :)

blinder said...

eu am restanta la drept inca din anul I.. la inceput mi`am zis k probabil studiem ceva legat de economie [eu fiind la marketing]. Nici vorba! nicio urma de economie la cursurile alea tampite. e bine de stiut totusi ca nu sunt singurul cu aceasta durere de cap ;))