Designerul

Thursday, September 27, 2007

Sa schimbam pe ici pe colo insa in mare sa ramana totul la fel...

Cam asa as incepe articolul de fatza... Despre ce anume este vorba? Foarte simplu ...Dupa o scurta vacanta ma intorc "plin de elan" la scarbici. Aceleash fetze "obosite" si lipsite de chef de viatza. Imi deschid mail-ul dupa o saptamana si vad cu stupoare o puzderie de mail-uri necitite. Cine sa le fi citit, eu cu siguranta nu. Printre ele gasesc si o scrisorica in care sunt informat de catre al mai mare sef, ca s-au facut niste schimbari la nivel inalt... de parca asta mi-ar fi adus un beneficiu. Acu' multi o sa ma faca materialist, insa adevarul e ca nu ar stica deloc niste parai acolo in pluns la leafa. Nici nu ma apuc bine de lucru ca ma trezesc cu noua sefa. Si daca tot nu am avut curent cateva ore bune, atunci ne-am pus pe shedintzit. Si ne-am shedintzit noi ce ne-am shedintzit shi am pus noi tzara la cale, am dat in stanga am dat in dreapta, incat la final nu am mai ramas decat cu o singura concluzie. Leafa va fi tot atata, insa volumul lucrului se va mari (of corsh). Nicio problema, mi-am spus. Cel putin ar trebui sa raman cu satisfactia lucrului bine facut. Trecu' doua zile de la shedintzing, si ma trezii cu sefa din nou pe cap. Acu' de la 9 dimineatza cu fortze proaspete. Shi ne punem (adica eu) sa facem ziarul si cand imi era lumea mai draga incepe sa modifice modificarea. Aia mai asa, aialalta mai altfel. Adevarul e ca ziarul al carui nume nu doresc sa il expun, arata ca porcu' nu ca acu' ar arata mai altfel, insa cel putin porcushoru asta a intrat intr-un stadiu de reestiticizare (daca ma pot exprima asa shi la o adica nu vad dece nu as putea, tinand cont ca e blog-ul meu). Nimic rau in aceste schimbari cum spuneam insa se pare ca si ungurii is un fel de romani, isi aleg cele mai nepotrivite momente pentru schimbari, atunci cand dragii de clienti uita ca marti la ora 17 e inchiderea editie si nu miercuri la 15 cand eu ar fi trebuit sa trimit de muuuult ziarul. Dar ce sa faci? Arta cere sacrificii, iar k un adevarat designer ce ma consider prin modestie, is pregatit deplin pentru aceste sacrifici. Prima etapa a trecut, chiar daca cu 3 ore intarziere la tipografie, de turbau saracii de nervi, asa ca pe saptamana viitoare intram in eapa a doua-a a schimbarii. Doamne parca as fi un nene de la NASA si tocmai lansez o racheta pe orbita Terrei ... prima etapa s-a incheiat. Urmeaza desprinderea modului doi ... trei ... etc...Nah bine, dragilor. Va tzuc dulce pe portofele si va las.

No comments: