Designerul

Saturday, September 1, 2007

De ce?

Sunt cateva lucruri pe care nu pot sa le pricep.
De ce se da drumul la apa in bazin, la strand, de la ora 17.00, cand strandul se inchide abia de la ora 18.00? E ca si cum as invita pe cineva la mine acasa si m-as apuca sa fac curat pe langa el, obligandu-l astfel sa plece.
De ce romanul in afara tarii stie sa arunce peturile de plastic si cutiile de bere la cosul de gunoi, la fel si mucurile de tigara, iar la el in tara le arunca pe unde apuca?
De ce romanul stie sa foloseasca dusurile inainte de a intra in apa doar in strainate iar cand e in tara, nu numai ca nu foloseste dusul inainte de a intra cum ar fi normal dar mai si urineaza in apa?
De ce poate vorbi in soapta atunci cand e in strainatate, insa urla cand e in tara de il aude pana si cel din localitatea vecina?
De ce trebuie unii sa isi tureze motoarele atunci cand stau la semafor?
De ce trebuie unii sa isi bage si sa isi scoata anumite organe genitale din doua 'n doua cuvinte?
Aste sunt doar unele din nelamuririle mele .... ar mai fi inca multe insa prefer sa ma opresc aici in speranta ca odata si odata toate aceste obiceiuri de prost gust o sa dispara. Sper ca va sosi si ziua in care o sa ma intreb DE CE NE-A TREBUIT ATA TIMP CA SA DEVENIM O TARA CIVILIZATA IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI?

1 comment:

Anonymous said...

o intrebare am.. ce te astepti de la romani? .. asta 1 la mana.. 2 la mana.. mie imi vine greata cand ma duc pe strada.. pur si simplu li lene frate sa arunce hartia sau ces eu ce in cosul de gunoi.. la 1 m de el :( oriunde mergi.. numa gunoaie.. eu n-am vazut asa ceva.. penibil..