Designerul

Tuesday, April 3, 2007

Si Designerii au Dumnezeu.

Undeva, acolo in vastul univers, sau printre norisorii albi si pufosi, exista o fiinta atotputernica, o fiinta supranaturala considerata de credinciosi a fi creatoare si stapana a lumii, cunoscut si sub numele de, Dumnezeu.
Abia azi am realizat ca, aceasta fiinta, unica si minunata, are locsor in inima sa si pentru un neinsemnat designer.
Mereu am stiut, ca, indiferent de ce s-ar intimpla nu trebuie sa disper. Mereu am incercat sa vad doar partea pozitiva a lucrurilor, fara sa am indoieli, numai asa, el, o sa isi faca timp si pentru mine (sa imi asculte rugamintile).
Aseara, totusi, intr-un moment de frustrare, am scris un articolul despre una din obsesiile mele, eRDeeSh.
Cand totul parea pierdut, aproape ca m-am resemnat cu ideea ca o buna bucata de vreme, nu o sa mai am internet si cablu TV acasa, cand nu mai credeam ca cineva vreodata ma va mai suna, atunci se intampla o minunte. (pe semne ca isi facuse timp si pentru mine)
Azi, la ora 14,12 suna telefonul mobil. Era piticul de la eRDeeSh. SHOC!... credeam ca visez. Nu puteam sa imi revin, si mai ales nu puteam sa cred ceea ce imi spunea:
"- Sunt de la eRDeeSh. Maine in jurul orei 13 o sa venim sa va instalam internetul si cablul TV."
Oare sa fie posibil asa ceva? S-or fi pus in miscare rotitzele? Pe semne ca relatiile chiar functioneaza.
Pentru o gluma de 1 Aprilie era un pic cam deplasata, tinand cont ca trecuse, azi fiind data de 3.
In cap, o voce imi tot spunea: "DON'T WORRY, THERE'S NO SUGAR!", dar voare nici "CONNECTION"?
Dupa aproape o luna de la schimbarea contractului si la doar 3 zile din care defapt sunt doar 2, state fara net acasa, fara acest drog al ultimului secol, el, netu', va reveni in viata mea. (ochii imi erau impaienjeniti de lacrimi).
E pur si simplu, incredibi.
Aceasta veste aproape ca m-a dat pe spate. Mi-am adus aminte de toate injuraturile, de toate orele petrecute langa modem (pe vreme cand inca nu aveam Fiber Link, ci doar Cabel Link la doar 9USD), incercand sa ma conectez. La momentele in care doream sa dau si eu un telefon insa nu aveam, din tz+1 motive ton, sau daca printr-o minune telefonul avea ton, dupa primele minute de convorbire, discutia se intrerupea brusc. (ce amintiri frumoase)
Dar ce mai conta toate astea?Aveam net 'eftin cu telefonie inclusa, la doar 9 UDS.
Abia acuma, cand nu am mai avut parte de aceasta minune a tehnologie, am realizat ca ceva din viata mea lipsea. Cine a spus ca, iti dai seama de adevarata valoare a lucrurilor sau a persoanelor, abia dupa ce le pierzi, dupa ce nu mai fac parte din viata ta, avea perfecta dreptate.
E un rau, de care fara sa vrei te atasezi, devi intr-un fel sclavul lui.
Vorba romanului... mai bine cu el decat fara, si mai e s i 'eftin pe deasupra, doar 9 USD.
ASA CA, LUMEEE, pazea ca de maineam net din nou acasa.
NOTA: Orice asemanare cu realitatea este o pura intamplare, realitatea este mult mai dura. Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Toate pozele sunt creatzii proprii ele ne fiind cu copy right.

No comments: