Designerul

Tuesday, April 3, 2007

Generatzia POKEMON

In viziunea mea, care mai mult ca sigur ca nu va corespunde cu a unora dintre cei care vor citi acest articol, in decursul timpului au existat nenumarata generatii ...
Generatzia de AUR, este generatia bunicilor nostri, oameni mari plini de valoare.
A urmat generatia de sacrificu, cel al parintilor si a unora dintre noi, cei care am trecut prin comunism.
Generatia pro ... plina de elan, ei au fost cei de la care am asteptat adevarata schimbare, schimbare care insa a intarziat sa vina.
Timpul a trecut si peste ei si iata ca apare o noua generatie. Genratia POKEMON. Este cea a copiilor cu frizurile rebele, cu tonele de gel in cap, cu celularele la gat din care urla maneaua, e generatia copiilor care mai inatai au invatzat sa navigheze pe net si pe urma sa citeasca. Ei sunt cei care se cunosc dupa ID-uri si nu dupa numele adevarat. E generatia care nu mai stie ce inseamna sa fi copil cu adevarat, ei sunt messingeristi, sunt viitorul nostru. Un viitor nu prea stralucit.
Ok ... probabil e un pic exagerat, multi imi vor spune ca nu toti is la fel. Insa, dupa parerea mea, o generatie nu poate fi definita dupa un individ, ci dupa un grup, iar momentan, realitatea este ceea prezentata ceva mai sus.
Iata ce imi trimite un astfel de POKEMON (cum imi place mie sa ii numesc) pe mess:
" Ce CooL ar fii scoala daca : ** la mate am invata sa socotim cati avem in lista ** la romana sa le citim numele ** la istorie sa invatam cele mai vechi iduri ** la muzica sa invatam cantecul yahoooului ** la engleza sa citim instructiunile ** la franceza sa vb cu francezi ** la sport sa ne antrenam la butonat ** la geografie sa invatam in ce zona se afla cel mai mare grup de messengeristi ** la religie sa invatam cat de sfint este yahoo-ul da mai departe dak nu ejti tocilar"
WOW, deci ... promit pe aceasta cale, daca vreodata o sa devin presedintele tarii, printre primele decizii pe care le voi lua, va fi un amendament prin care sa modific platforma scolara. Dar ma intreb, in acest caz, cand totul e legat de internet, noi vom mai traii cu adevarat? sau vom fi doar o tara virtuala, iar eu voi fi un presedinte virtual?

No comments: