Designerul

Friday, January 23, 2009

SA MAI FURAM UN PIC ARTICOLELE ALTORA!!!

Fostul coleg ILLE (dani-hellgaming si coolest concepts) nu se dezminte. In binecunoscutul sau stil fura articolele altora fara nici un pic de remuscare. Asemenea persoane care nici macar nu se obosesc sa bage link-ul catre articolul original, sau cel putin sa intrebe pe cel care a scris articolul in primul rand, nu face decat sa atraga dezgust. Cum am sustinut, o sustin in continuare, o persoana lipsita de imaginatie, care se face remarcat prin copierea altor persoane nu poate fi numit un blogar original. Iata si dovada daca mai era cazul:
Articolul original aparut pe data de 21.01.2009
http://designerul.blogspot.com/2009/01/benz-construit-in-aur-alb.html
Si copia aparuta azi 23.01.2009

P.S. - Domnu Ille nu e frumos, domne, sa inchideti sectiunea de comentarii mai ales cand dezbateri un subiect public si zic asta pentru ca blog-ul dumitale este unul public. RUSINICA!!!

17 comments:

Anonymous said...

neee :) .. nu m-am uitat pe blogul tau de o saptamana.. am vazut pe libertatea iar cu pozele am si editat de unde le-am luat.. vezi via..

p.s. daca le vedeam la tine stai linistit ca-ti puneam link.. nu mi-era greu.. pun mereu de la cine iau (ex vezi pe dani)..

p.s.2 daca te uitai mai bine iti dadeai seama ca nu sunt pozele de la tine

Anonymous said...

daca faceam ceea ce zici tu ca fac nu era asta http://dani-hellgaming.com/2008/12/un-craciun-fericit-va-doresc/ cu watemark..

oh oh :)

Anonymous said...

Ille esti un idiot notoriu

designerul said...

@Dani ... subiectul e incheiat din punctul meu de vedere. Sa lasam lumea sa isi faca o parere.
@ Anonymous ... semneaza-te ca sa stie domnu Ille cu cine are de-a face, eventual sa isi spuna si el parerea despre tine.

Anonymous said...

sebi mertzanu ala nu cred ca l`ai pus tu in premiera pe net...nu cred ca ai facut tu pozele acelea ca sa ai drept de autor sau ceva de genu(cum din intamplare ai dat si tu de mertzanu asta probabil asa a dat si el ....), acuma ca nu il suportati voi pe dani asta nu e treaba mea, dar la faza asta cu articolul nu prea ai avut dreptate parerea mea...
o zi buna sa aveti :)

cipri

designerul said...

@Cipri - normal ca nu am facut eu pozele, nu e vorba ca nu il suport pe Dani, nu ma intelege gresit, e o problema de principiu, am lucrat cu el si stiu cum face, navigheaza pe bloguri, iar articolele mai intereseaza le retine si cauta sursa pozelor (EPA in multe cazuri) dupa care prezinta subiectul ca si cum el ar fi fost primul care l-a descoperit. Ideea e, ca in 99,99% din articolele de pe blogul cu Concepte sunt copiate de la alti, la unele trece la alte nu sursa. La fel procedeaza si blogul cu hell (via X, via Y, multumiri lui W). Nu sustin ca net-ul imi apartine si nu sunt absurd cu privire la subiecte, insa nu cred ca vreti un blog gen COPY/PASTE ... ma gandesc ca unul original v-ar sta mai bine. Parerea mea.

Anonymous said...

lasa-i Cipri.. n-are rost.. ei intotdeauana trebuie sa aiba dreptate.. asta e, m-am obisnuit..


p.s. si iti dau un sfat.. pe mine nu ma afecteaza cu nimic ca ai facut chestia asta dar pe tine o sa te afecteze candva comportamentul tau.. ma refer ca ai sa-ti pierzi prieteni la care tii.. dar cum ziceam, e treaba ta ce faci.. bafta

Anonymous said...

si raspuns la ce-ai zis tu..

@in legatura cu dani-hellgaming.com recunosc ca am facut ceva greseli in trecut

@in legatura cu conceptele, nu ai dreptate.. la toate este sursa, poate una doua la care am uitat sa le pun cum a fost asta (nimeni nu e perfect)

Anonymous said...

p.s. tu stii ce inseamna copiat? TRADUS CUVANT CU CUVANT

ia citeste-le si ai sa ramai uimit.. le scriu cu cuvintele mele dar cu ideea luata de undeva..

Anonymous said...

coolest nu o sa fie niciodata original pentru ca nu are cum....coolest-concetps.net e exact ca tuvia.com sau alte bloguri care prezinta concepte de pe blogurile/siturile designerilor care au conceptut sau de pe alte bloguri cu acelas subiect....dar pe dani-hellgaming.com blogul lui e altceva...acolo nu mai e treaba mea..
blog = jurnal online
e jurnalul lui face ce vrea cu el :) nu e treaba mea si nici a altora nu cred ca ar trebui sa fie pt ca el e sefu acolo :)) dar fiecare isi poate da parerea despre blogului fiecaruia...daca nu ti`l place nu il citesti si gata :P

@cipri

Anonymous said...

ps:uite la rimel.ro sa zicem....zimi tu mie te rog cate articole sunt 100% originale :)

ps2:mai zimi te rog inca 2 3bloguri romanesti asemanatoare lui coolest concepts din romania .Noi pur si simplu ca si alti luam o informatie de pe un blog in engleza si punem informatia in romana (sub alta forma sau rar motamo...)
oricum atata timp cat este acolo jos si un via/sursa nu vad de ce nu am face in continuare :\

cipri

Anonymous said...

Ille tu esti bou, ramai bou, daca ar fi o lege ar trebui sa fii interzis pe internet. Luand de la capat, cred ca ar trebui sa ai o concurenta la coolest :) Enjoy.

designerul said...

@ Dani... prieteni adevarati stau alaturi de tine si la bine si la rau. Nu cred ca te priveste ce prieteni am si cati imi sunt alaturi. Aici discuta de altceva.
@ Cipri...cu RIMEL nu am nimica. Aici era vorba de un gest pe care fostul coleg Ille l-a facu si il face. Am mai avut discutii cu el insa e incapatanat ca un catar.
@ Anonymous - e ultimul comentariu pe care il public. Daca nu aveti tupeu sa va dati un nume atunci nu va asteptati sa va public comentariile.

designerul said...

@ Cipri... nu am cautat si nu ma interesat pana acuma blogurile pe tematica blogului vostru. Insa de azi incolo o sa ma intereseza. Stati pe aproape, s-ar putea sa aveti o surpriza cat de curand.

Anonymous said...

ovi ovi.. ce ma fac eu cu tine anonimule.. esti invitatul meu sa-ti faci un blog de concepte.. sa vad ce concurenta vom avea =)) .. nu mai putem de frica nici eu nici Cipri.. Doamne.. iar daca ai ceva sa-mi spui spune-mi in fata.. pentru ca asa stie oricine..

@sebi in traducere ce vroia sa zica Cipri.. si rimel face articole cu cuvintele lui (asa cum facem si noi) si la unele pune sursa iar la altele nu.. spre desoebire de noi care punem la toate (aproape ca mai gresim si noi ca suntem oameni)

p.s. ce crezi ca daca ne ameninti ca va faceti si voi blog de concepte o sa-mi para rau si o sa-l inchid sau o sa ne pierdem vizitatorii? fii serios si gandeste matur si nu ca un copil care vrea sa se razbune..

p.s.2 e ultimul post.. m-am lamurit de tot de tine..

Anonymous said...

Ile eu sunt sincer satul de tine, de cretinatatile tale, etc, eu pe Cipri nu il cunosc, deci nu am treaba cu el, daca el are treaba cu mine, problema se schimba. Revenind la subiect, nu odata ti-am dovedit ca daca vrei sa faci treburi bune trebuie sa stii ce faci, nu sa te bagi ca musca in cacat. Cat despre ce am eu sa iti spun o sa ti-o spun, desi sa fiu in locul tau nu mi-as dorii astea ca in ultimul timp m-ai cam secat. Parerea mea e aceiasi despre tine. Nu s-a schimbat.

Anonymous said...

=)) heheheheh mi-e frica deja de tine Ovi =))

p.s. tu esti ala care se baga mereu in seama fara sa-l intrebe nimeni..