Designerul

Friday, January 23, 2009

E in regula sa preiei articolele altora...

... dupa discutiile starnite de postul antecedent am aflat urmatoarele lucruri:
1) Ille imi e un bun prieten sau cel putin asa crede el. Eu zic asa... in biserica poti crede, in cazul de fata trebuie sa sti... eu stiu ca nu e asa. Colegi, fosti colegi, cunoscuti, amici maxim... prietenia se castiga nu se ia cu una cu doua, iar daca el imi e asa prieten bun cum sustine (desi inca nu e sigur) ar trebui sa stie ca, prieteni nu ascund nimic unul de altu, un prieten bun iti este alaturi si la bine si la rau...
2) Daca copiezi bloguri straine si le traduci (scuze) folosesti cuvinte proprii sa explici natangilor ce reprezinta poze nu se numeste furt intelectual ci blog de concepte si informare...drept urmare, imi voi lansa si eu alaturi de amicu Ovi (ca tot a fost bagat si el in discutii si poate cine stie vrea si Rimel un astfel de blog (oricum nu are cum sa ii faca concurenta blogului prietenului Ille).
3) am aflat ca, trebuie sa stau de vorba cu avocatii tuturor personajelor pe care le-am caricaturat. Inca nu stiu cum o sa dau de avocatul lui Obama, Basescu, sau al celor doi viermi Spanky si Wanky). Ori cum faptul ca pe blog scrie cat boul de mare, ca e un pamflet si ca, toate articolele, desenele trebuie tratate ca atare, iar orice asemanare cu realitatea este intamplatoare, ex cel mai bun prieten Ille imi spune ca va trebui sa ii contactez avocatul daca doresc sa ii folosesc fatza la caricaturi. Acum nu prea imi dau eu seama prea bine cum ar putea sa ma dea in judecata. Prietene sa iti explic ceva, desenele sunt facute de moi (asta e in franceza). Deci nu incalc nici un drept de autor. In afara de asta chiar nu ma gandesc sa iti mai folosesc fatzaul la vre-o caricatura...
Cu asta inchei subiectu... PRUNCILOR stati pe aproape... o sa va INFORMEZ ... cu cele mai COOLEST CONCEPTS despre design-uri, gadgeturi !!!

No comments: