Designerul

Thursday, January 24, 2008

Sa scriem cu orice pret ...

Hai sa scriem orice, oricat dar mai ale oricum, doar de dragul de a scrie pe blog. Am intalnit pe la colegii blogari (nu as dori sa dau nume), diverse articole demult fumate. Articole pe care acestia le preiau si nu numai ca le preiau dar le si prezinta de parca ei ar fi fost cei care au facut respectiva descoperire.
M-am saturat de articolele de duzina, de proasta calitate, care fac blogul o specie de manea, ceva ce orice maimutoi ar putea sa o faca fara prea mari probleme.
Nu spun aici ca nu am avut si eu articole preluate, insa am dat sursele si am incercat sa fiu cat mai la zi cu respectiva stire. Nu vreau sa dau lectii de scris nimanui, recunosc ca am chiar eu mari lacune in ale scrisului, iar texpele pe care le public pot avea chiar greseli gramaticale. Tot ce vreau sa spun, e doar simplul fapt, ca m-am saturat sa tot citesc despre aceleasi articole imbracate ce e drept, cu alte haine, insa care imi spun aceleasi lucruri. In asemenea cazuri ajung sa nu mai frecventez respectivul blog.
Sfatul meu? Fratele meu daca nu ai ce scrie, atunci fa si tu ca mine, NU SCRIE. Decat sa scrii mult si prost mai bine posteaza o poza haioasa, cel putin ma faci sa zambesc si eviti sa ma crizezi.
Daca totusi te incapatanezi sa postezi o stire de acum 30 de ani, preluata de la altu, ai face bine sa dai sursa si sa prezinti lucrurile dintr-o noua perspectiva.
Stiu ca e o boala a romanului copiatul, nu spun ca la inceput e un lucru rau, doar asa poti invata, insa ce e mult strica si dupa un timp dai in penibil.
Nu te baga in ceva ce nu e de tine doar de dragul modei. Asta e o alta boala specifica romanului. Hai sa facem si noi ce face vitzica vecinului doar pentru ca e trendy. Faptul ca vitzicii ii sta bine respectiva chestie, asta nu e regula ca si tie iti va sta.
Daca esti expert in rachete nu inseamna ca esti si un bun chirurg. Lasa chirurgia pe seama altora.
Vreau sa inchie aici, dar nu inaite de a spune cateva cuvinte.
Daca citesti aceste randuri si te simti jignit inseamna ca esti unu dintre cei cu musca pe caciula. Problema nu e ce ai facut pana acuma, ci, ce vei face de acum inainte. Ma ataci sau incerci sa faci o schimbare. Imi umplii frigiderul de carne (vezi clipuletul din articolul anterior), sau imi multumesti si faci schimbarea bine meritata.
Ar fi pacat sa ma pierzi doar pentru simplul fapt ca ai preluat unul sau mai multe articole de la altii si ai ''uitat" sa dai sursele de inspiratie.
Si inca ceva, daca ai ajuns pana aici (sa imi citesti articolul) inseamna ca nu esti cel mai retardat om de pe planeta, ci un tip(a) despt(a) care stie cel putin sa foloseasca un calculator, fapt pentru care am pretentia sa retii ce e de retinut din acest articol si sa te descotorosesti de ce nu iti este de folos.
Va pupa ''tata'' si sa bloguitzi bine.

5 comments:

wassup said...

Mda, e adevarat ceea ce zici tu, dar totusi .. aceste cuvinte sunt citite si doar atat de acei respectivi pe care ii mentionezi tu. Probabil daca ai da de inteles si cine sunt aceeia, sau sa le dai de stire print-un mail, sau ceva de genu, ar lua masuri, pro sau contra .. depinde de fiecare. Eu unul sustin acest articol :)

Anonymous said...

sigur nu`i fata ?:))

Anonymous said...

conteaza foarte mult anumite articole (apare windows wienna, nus ce stire de mare amploare).. conteaza foarte mult sa fii pe prima pagina cand dai searc la anumite cuvinte.. nu te uita doar dintr-o singura directie..

designerul said...

@ Dani - Daca inteleg eu bine din ceea ce imi spui tu aici, cel mai important lucru e sa apari pe prima pagina de cautare pe un motor de cautare si nu e important ceea ce te-a pus pe prima pagina (articolul cu care ai aparut). Adica poti scrie un articol de cacat (scuza-mi limbajul) despre cacatzi (scuze iara), atata timp cat esti pe primul loc la google sa zic cant un idiot cauta sa zicem cuvantul CACAT (vezi scuzele de mai sus).
Acuma te intreb eu: NU e de CACAT (scuze) totul? ...Eu raman la aceeasi idee, daca nu ai nimic de spus, nu spune, decat sa spui doar niste chestii de CACAT. Inchei aici pentru ca incepe sa "puta".
Bafta la voi.

Anonymous said...

prefer sa fiu cum sunt acum, aprox 500 unici/zi, care vad ca revin, decat 2000 care or dat din greseala pe google ceva. Eu vreau sa fiu urmarit constant, nu sa vii, iei o melodie, si nu mai vii in veci.


pup. (Dani, tu de multe ori scrii mult si ... mult :) , cine are rabdare sa citeasca tot, eu nu.)