Designerul

Thursday, December 20, 2007

Si babele se curata odata nu-i asa?

Am fost sa imi platesc netul si CTV-ul. In centru civic, lumea statea la coada (pe semne ca se dadea ceva pe gratis, daca era invers nu vad rostul sa stai), asa ca am preferat sa plec si sa platesc la casieria de pe Dacia (oricum trebuia sa ajung si la serviciu). Dupa ce am coborat din autobuzul 17, m-am indreptat spre intrare. Inca din strada am putut vedea ca nu exista coada (astia nu imparteau nimic, pe semne). In fata mea galopa tinereste o baba.
Intram in acelasi timp in sedul eRDeeSh-ului. Baba da navala la un ghiseu, eu ma postez la altul. Dupa o scurta evaluarea a situatiei, baba, considera, ca, caserita mea e cu 4 microni mai rapida ca ceea la care se postase ea initial, asa ca, cu aceeasi agilitate de ninja se baga in fata mea, spunandu-mi, ca acolo era ea. Nu am comentat nimic, insa cuvintele se adunau in capul meu.
Relaxat, ca un adevarat domn ce sunt, am lasat baba grabita in fata mea, iar eu m-am pus la ghiseul alaturat.
SURPRIZA ... casierita la care stateam eu se misca mai repede ca ceea la care statusem inainte, asa ca tot eu am plecat mai repede.
Ma framanta o intrebare.
Oare la fel s-ar fi grabit daca era vorba si de propria-i inmormantare?

No comments: