Designerul

Friday, May 11, 2007

POLO FEMININ IN ORADEA!

Circula un zvon pe care de foarte multa vreme o asteptam.
Se pare ca fostii antrenori de inot din Oradea, doresc sa readune fostele inotatoare si saritoare, sectii care din pacate (din cate stiu eu) s-au desfintat. Se spune ca se doreste infintarea unei sectii de POLO FEMININ. Cred ca era de mult timpul, sa se refaca echipa feminina de polo. Surse neoficiale sustin ca, pentru inceput, fetele se vor antrena de 2 ori pe saptamana.Astept cu nerabdare primul meci oficial intr-un campionat intern feminin.Tot ce le pot ura viitoarelor poloiste e, bafta multa, numeroase succese si sper ca drumul pe care l-au inceput sa nu aiba sfarsit.

3 comments:

Anonymous said...

Intr-adevar era si timpul. Si este adevarat ca se face echipa de polo feminin. Pe mine m-au anuntat, daca vreau sa fac parte din echipa si am acceptat.Deci, sa ne vedem in curand , la meci.
Eu am facut sarituri in apa mai bine de 6 ani, si am facut performanta, abia astept sa am primul antrenament cu fostele mele colege!!!

Anonymous said...

si eu am facut inot...si am aflat ca se face o echipa de polo feminin....am acceptat sa fac parte iar acum ma antrenez impreuna cu fetele la bazinul olimpic...e foarte soper...succes fetelor..! sa avem cat mai multe meciuri..;)

Anonymous said...

am avut in aceasta saptaman un meci la cluj unde se pare ca s-ua vazut rezultate..:)