Designerul

Wednesday, March 28, 2007

Rugaciune

Cred ca orice comentariu in plus nu isi mai are rostul. Este exact rugaciunea care imi venise in minte in momentul in care epurashu', plin de nerabdare mi-a comunicat vestea minunata: Salariul va sosi dupa pasti (de parca am avea nevoie de bani inainte de sarbatori).
(Deci sa calculam... pe 8 ar trebui sa ne vireze banii, insa data de 8 pica pe duminica cind nimeni nu lucreaza. Urmatoarea data logica ar fi 9, lunea, insa lunea e prima zi de pasti, deci nu se lucreaza (mai putin noi care o sa fim pe baricade) asa ca trec repede la data de 10, marti. E ziua castigatoare, totusi daca stau sa ma gandesc mai bine imi dau repede seama ca orice roman bun o sa gaseasca destul timp (cel putin in prima jumatate a zile) k sa nu faca mai nimic (util evident). Deci sansa ca sa pun mana pe ceva bani pica pe data de 11, adica miercuri.)
Bestia din mine dorea sa iasa la suprafatza, insa m-am abtzinut, mi-am controlat emotiile si iesirile violente, ca vorba aia is un gentleman, iar un gentleman nu se comporta k un animal, prefer sa ii las pe altii.
Respir adanc, imi pun castile inapoi in urechi si apas calm pe butonul de play. In clipa urmatoare, instinctele criminale sunt inecate in abundenta de sunete, canta Ozzy (un alt gentleman, daca imi este permisa remarca), i'm a nice guy after all ... (by the way, omu' are perfecta dreptate.)

1 comment:

Unknown said...

daaa...un adevarat ''ghetilom''