Designerul

Tuesday, February 10, 2009

Paranteza parantezei

Adevarul doare, domnule al carui nume nu merita rostit (ILLE)? Poti sa demonstrezi ca nu am fost de fata la evenimentele pe care le prezint? Poti pune sursa sau cum spui tu link catre o persoana daca persoana respectiva iti da pozele pe memory stick? Poti pune link catre buzunarul respectivului? Am dubi ca poti. Cum spuneam ... vezi-ti de ograda ta... nu declansa un conflict daca nu esti convins ca poti iesi invingator. Eu unul cum spuneam am incheiat subiectul articolelor "preluate" ca sa nu spun furat si cred ca si tu ai face mai bine sa o inchei. Pentru unu care nu imi citeste blogul, esti cam activ cu comentariile, ba mai mult esti cam promt... ce sa inteleg...minti si din punctul asta de vedere? Stai cuminte pe locul tau si vezi-ti de copy paste si de blogul via si cel cu areticole preluate... eu imi vad de ale mele...

No comments: