Designerul

Monday, January 26, 2009

Cel mai tanar matador

Un mexican in varsta de doar 11 ani, a reusit sa ucida sase tauri, devenind in felul acesta cel mai tanar matador din lume.

"Sunt fericit ca am reusit aceasta mare victorie" a declarat Michelito Lagravere Peniche, parasind arena din Merida. Controversatul spectacol a primit acordul autoritatilor in ultimul moment in ciuda protestelor celor de la protectia copilului ai a celor care sunt in potriva luptelor cu taurii... OK povestea continua...
EU am o intrebare: parintii sunt constienti de ceea ce face al mic? Nu ar fi mai simplu sa ii cumpere o consola de joc? un calculator? sa ucida acolo pana pica extenuat. Nu am putu si probabil nu o sa pot sa inteleg niciodata lupta cu taurii. Probabil nu sunt destul de spaniol sau mexican ca sa inteleg...
Daca s-ar face asa ceva si la noi cred ca jumate de plateta ar fi revoltata. Noi (romanii) din lumea a treia nu suntem buni decat la macelarit animale, sa ucidem sau sa violam italieni si sa ne persecutam copii. E ok pentru ei e naspa pentru noi. Cine stie poate am eu idei preconcepute.

No comments: