Designerul

Monday, July 14, 2008

Blogareala la MC

Stau in plin centrul Pitestiului (Mc-ul de la parterul magazinului Trivale) si alerg dupa un net wireless (renumitul net wireless pus din bunavoinata actualului (fostului si cel mai probabil viitor) primar Domn' Pendiuc) si nu dau de el. Noroc cu vodafon si cu caldarea de curent de la Mc ca mai vedeam eu net din parti.
Caldura mare. M-am cam saturat de oras, asa ca, cel mai probabil, maine la prima ora iau Porshu' si ma intrept catre capitala sa rezolv actul de vanzare/cumparare, pe urma, miercuri, cel mai probabil, imi iau zborul catre Oradea.
Mai am ceva de rezolvat in ultimele zile de concediu si pe urma in weekend poate ajung si la un munte.

Pe 23 iulie ma asteapta un concert tot la Bucuresti, Metallica, cu conditia sa primesc acreditarea, iar pe 1,2,3 august intalnirea de motociclisti de la Brasov si sper eu pe 4 august concertul Iron Maiden, la Bucuresti.
Cam atat pe moment ....

No comments: