Designerul

Monday, March 17, 2008

CRIMINALI

Nu gasesc cuvintele potrivite pentru a defini cruzimea din imaginile urmatoare.
Sunt pur si simplu socat. Mereu am stiut si mereu am sustinut ca, omul (desi multi dintre noi nu ar merita aceasta denumire) e ceea mai cruda si sadica fiinta de pe planeta asta.
Desi e instare sa faca atatea lucruri minunate, el e capabil si de crime si atrocitati cumplite.
Rog persoanele sensibile sa nu se uite la clipul de mai jos, iar cei care au puterea sa o faca, ii rog sa retina tot ce au vazut si sa lupte pentru protejarea fiintelor care nu cuvanta.




2 comments:

Anonymous said...

N-am reusit sa vad filmul pana la capat! E prea crud! Dumnezeule, bietele animale! Nici porcul de Craciun nu sufera in halul ala de Ignat! Si sa mai spuna cineva ca doar romanii au obiceiuri barbare! :((

designerul said...

Prefer filmele de groaza pentru ca stiu ca sunt doar filme, insa realitatea de multe ori bate filmul. Recunosc ca nici eu nu am avut puterea sa ma uit la acest film. E trist insa e adevarat. Asta e doar un caz. Ma intreb cate alte cazuri exista, dar care vor ramane necunoscute.