Designerul

Thursday, March 20, 2008

10 PORCI = 1 ROMAN


Ei au calculat, noi am acceptat... Aud, vad si nu imi vine sa cred. Citesc in GANDUL ca:
"America a evaluat viata romanului Teo Peter la 11.500 dolari. Este posibil ca suma sa fie mai mica decat valoarea reparatiilor la jeep-ul care l-a calcat. De fapt, cum ori fi calculat; or avea o grila? Americanii de la Smithfield cer Romaniei despagubiri de 11,5 milioane de dolari despagubire pentru porcii omorati de pesta, anul trecut, in Timis. S-au inregistrat cam 10000 de decese datorate direct bolii, restul porcilor fiind (vorba aceea) "pagube colaterale". Aici se poate calcula simplu: pentru fiecare porc omorat de romani, americanii cer 1150 de dolari.Compari si te miri cat am putut sa ne ieftinim: 1 roman= 10 porci americani ...." si nenea Adrian Cercelescu, autorul articolului continua ....
E trist insa adevarat. Asta primesti pentru ca atata amar de timp noi romanii nu am facut altceva, decat sa inghitem toate rahaturile. Dealungul istoriei, n-am facut altceva decat sa ne aparam tarisoara, ca acum, sa o dam moaca. Atitudinea de luzeri este tipica romanilor, chiar daca majoritate nu o recunoasc. Suntem batuti, violati, calcati etc, peste tot in strainatate dar si la noi in tara fara ca nimeni sa faca ceva impotriva. Inghitim in sec si ne bagam iar capurile in nisip. BRAVO ROMANIA... ete de asta eu, NU te iubesc pe tine!

No comments: