Designerul

Sunday, February 10, 2008

Si EU sunt DUMNEZEU, la fel ca si TINE!

Nu pot si nici nu vreau sa accept acele persoane care au o minte ingusta, indoctrinate de credinte care au aparut ca, ciupercile dupa ploaie. Nu ma consider un bun crestin, mai de graba m-as defini ca un ateu. Ceea ce cred eu, poate ar revolta multa lume, multi poate m-ar arde pe rug, totusi eu nu incerc sa fortez crezul meu pe nimeni, lucru ce nu pot spune despre unii "crestini", pocaiti peste noapte, care au pacatuit o viata intreaga, ravnind adesea la bunurile altora. Nu pot accepta asa ceva. Nu pot si nici nu vreau sa cred intr-o religie, plagiata, in care ,cel cu bani este mai aproape de dumnezeu, iar multimea este ceea care ii venereaza.
Nu cred intr-un dumnezeu, cred in viata, cred in iubire, cred in echilibru, cred in energii. Rau fara bine si bine fara rau nu exista. Cred ca si eu la fel ca si tine sau ca si altii suntem dumnezei.
Spun asta, pentru ca, cu tarie cred ca dumnezu, asa cum a fost el definit, este peste tot, este creator si omul este facut dupa chipul sau. Dumnezeu este universul este tot, e definitia pe care o da crestinul insa se opreste aici, ignorand ceea ce a spus. Universul, redus la ceea mai mica particula inseamna energie. Energia este peste tot, in jurul nostru, in fiecare pieatra, in fiecare fiinta. Energia poate crea dar si distruge. Dumnezeu creaza dar si distruge. Dumnezeu este energie, iar energia este dumnezeu.
Eu sunt energie, in concluzie sunt dumnezeu. Creez dar si distrug.
Ce ar fi daca eu mi-as impune aceste puncte de vedere? Unii, deschisi la minte, deschisi sa accepte orice e logic, poate ar accepta aceste idei, alti, marea majoritatii ar respinge-o, iar daca ar putea m-ar arde pe rug, preferand sa creada in continuare, intr-o religie creata de oameni pentru oameni, o religie cu care au putut si pot si astazi sa controleze multimile.
De-alungul instoriei s-au comis nenumarate crime care au fost ascunse si jurtificate prin credinta, multumindu-se sa spunca, ca: "a fost voia Domnului".
Nu eu sunt cel care incerc sa imi impun punctele mele de vedere, tot ceea ce vreau e sa se respecte, liberul arbitru.
Am vazut un film in care se prezenta o paralela intre miturile antice si biblie. Va recomand cu caldura acest film, se numeste: "Zeitgeist". Nu vreau sa credeti tot ce vedeti sau ce auziti, tot ce vreau e doar sa fiti deschisi sa verificati orice informatie din cel putin doua surse, diametral opuse si pe urma sa trageti concluziile.
Nu Dumnezeu este cel care a lasa biblia, el nu are o tipografie si nu are nici tehnoredactori. Oamenii au fost tot cei care au scris acest ''bestseller'', iar omul are tendinta sa faca doar ceea ce ii place, cu conditia sa nu fie obligat sa faca altfel.
Inainte de a incheia, permiteti-mi sa lansez o intrebare, pe care o veti gasi si in film: " daca Dumnezu e atotstiutorul, cum e posibil ca biserica are nevoie mereu de banii nostri? Daca a lasat o lista de intructiuni, cum de nu a lasat si o metoda de a face bani?
Ganditi-va, cititi si pe urma judecati-ma, pentru ca eu nu va judec ci va accept asa cum sunteti.

No comments: