Designerul

Wednesday, February 27, 2008

Plimbare de Duminica

Chiar daca azi e miercuri, iti scriu despre duminica.

Duminica a fost prima zi din an in care am iesit la primbare cu motorul fara sa inghet. Gradele celsius au urcat aproape pana la 20. Si daca tot a fost soare, cald si bine, am facut si o mica plimbare pana la Baile Felix. Am facut si poze.
Am aflat ca un bilet pentru adulti la Apollo costa 20 lei, iar la Crisana doar 8 lei. Abia astept duminica viitoare. Sper ca va fi iar soare, cald si bine, iar daca va fi, atunci cu siguranta ca, va fi prima zi din an cand voi merge la strand.
Iata cateva poze de duminica.Toti stim ca nu e bine sa arunci mizeria pe jos, mai ales cand esti in natura, dar mai ales cand ai la dispozitie un cos de gunoi. Problema apare cand respectivul cos nu are fund.
Tot acum am vazut ca, desi e mai usor sa demolezi o cladire cu dinamita, romanul prefera solutiile periculoase si stupide.
Nija paznicu' s-a uitat un pic urat la mine cand m-am dus sa fac poze, insa am scapat nevatamat. Ma intreb ce a putut fi in capul celui care a bagat excavatorul in molozul ala (da ce a simtit cel care era in excavator in momentul in care a inceput sa se incline, existand pericolul sa se rastoarne?)?

Si daca suntem la constructii, am observat ca si strandul mare (cel de langa Apollo) e in santier.
Tot aici am aflat ca se pot face BAJ (BAI) cu apa termala in vane la preturi accesibile. Marketingul functioneaza din plin.
Tot duminica am facut si o vizita la fostul Muzeu si m-am pozat cu Shrek si Fiona. Va las pe voi sa identificati personajele.
Dupa ce am terminat de meditat cu maistrul Yoda am facut si o scurta vizita pana la catedrala din vecinatate.Iar dupa asta am incalecat pe o sha si v-am spus povestea asa.

No comments: