Designerul

Wednesday, February 27, 2008

Mai scutiti-ma cu bloagele copiate...

In ultima perioada blog-ul a devenit (dupa parerea unora) o rasa de competitie, un teren de joaca, in care, "totzi blogari adevarati" (prefer sa nu nominalizez pe nimeni aici), isi incoarda muschii. Nu stiam ca blogul, inseamna concurs de trafic sau concurs de genul: "Cine scoate bani mai multi cu GOOGLE!".
Daca asta inseamna blog, eu nu am nevoie de asa ceva. Am mai spus-o si o mai spun inca o data, pentru persoanele retardate: Nu sunt interesat de articole vechi de cand pamantul, nu ma intereseaza cat trafic a facut unu sau altul si mai ales nu ma intereseaza cati bani ai facut.
Eu tot ce vreau e sa am locul meu in care imi pot scrie gandurile.
Prefer sa nu mai fiu citit de nimeni, daca asta inseamna ca si eu la randul meu sa fiu "obligat" sa citesc blogul respectivului.
Daca intru pe un blog, o fac din placere si nu pentru ca tu ma bombardezi cu mesaje la gramada.
Devi ridicol incercand sa imi bagi pe gat stiri vechi, aparute pe la televizor de acu 3-4 zile, prezentandu-le sub eticheta senzationalului, incercand sa ma convingi ca esti primul, chiar unicul care stie acel ceva. M-am saturat de plagiat, m-am saturat sa tot vad articole, copiate de pe la altii. Daca nu esti in stare de ceva original, cel putin abtine-te.

1 comment:

Anonymous said...

Good words.