Designerul

Saturday, February 2, 2008

designerul.com - Record de vizitatori

Cine ar fi crezut la inceputul anului ca o sa am peste 600 de vizitatori intr-o singura zi? Eu cu siguranta nu. Vad statisticile si nu imi vine sa cred. Daca ieri, designerul.com a facut un boom de vizitatori, ajungand la 596 de vizitatori, azi am depasit numarul de 600.
Toate aste nu s-ar fi putut realiza fara ajutorul Oradeanului cel care m-a indemnat sa ma apuc sa imi public caricaturile, tot el fiind si cel care mi-a daruit domeniul. Un mare multumesc trebuie sa ii spun si colegutei Lilisor care, m-a ajutat cu textele in engleza, fara de care personajele mele ar fi vorbit o engleza proasta sau ar fi vorbit in romana.
Surpriza a venit din partea lui Zoso care, prin nu se stie ce cale a dat de blog-ul meu si m-a nominalizat pe un anume sit cu bloguri (nu ma intrebati care, ce si cum... Oradeanul stie mai bine), sit de la care a plecat toata nebunia. Cele mai vizitate articole (spre marea mea surprindere) a fost articolul cu "A cheap car is born" dar si "Cleaning The White House". Sper ca, numarul va fi in continua crestere, lucru care nu poate decat sa ma motiveze si sa ma oblige, la cresterea numaruli, caricaturilor, dar si in cresterea in calitatea a acestora.
Mersi pentru vizite, mersi pentru ajutor, mersi pentru intelegere.

4 comments:

Anonymous said...

Not bad ... keep up the g00d work ...
Esti z'best in domeniul caricaturi ... pe raza noastra :D ...
Bafta si la mai multi vizitatori :P

Anonymous said...

bafta mai departe

Anonymous said...

salut,

cu cati mai multi caricaturisti online in romania cu atat mai bine pt ca e un domeniu la care stam slab pe net.

arunca un ochi si pe site-ul meu de caricaturi www.vidu.ro

bafta cu proiectul tau.

Anonymous said...

bafta in continuare, vad ca te descurci bine....shiar imi place