Designerul

Wednesday, January 16, 2008

Maritul Badea

Mai arunc si eu din cand in cand cate un ochi prin ograda vecinilor si constat ca al meu Oradean e pe picior de razboi cu Bircea Madea (ma scuzati Mircea Badea). Ma uit la posturile anterioare si constat ca ciumpalacu de Madea i-a furat o poza oradeanului... rusinica, rusinica, ar spune carcotasi. Mai Siropele ... tu te basici ca ciumpalacu' iti citeste blogu'? Si eu care credeam ca al nu stie sa citeasca.
Aflu tot azi ca era sa devina martir Madea al meu, ca, cica niste paparazi ar fi dat in masina lui sau ceva de genu si ca toata emisiunea (ma rog o mare parte), despre asta ar fi fost vorba. Eu va spun un lucru, ma mai uit la emisiunea lui, din cand in cand.
Din an in pasti mai are cate o sclipire insa de cele mai multe ori, ciumpalacu o ia pe aratura si uita sa se mai intoarca de acolo.
Problema asta are o rezolvare cat se poate de simpla. Nu iti place de ciumpalac, nicio problema, treci pe un alt canal ca slava domnului acum avem o caruta de canale, cat despre partea cu furatu'... baieteste ar fi fost sa il intrebe pe al meu blogar daca poate publica poza, sau cel putin ar fi putut sa specifice sursa. Asa mi s-ar fi parut corect.

No comments: