Designerul

Wednesday, January 30, 2008

Mai scutiti-ma de GM-uri

Mai lume... nu ma mai bombardati cu GM-uri pe mess ca turbez. Dati in mintea pitipoancelor si a pitigoilor de a 8-a care acuma au descoperit mesingerul, iar hormonii zburda in voie? Ce mai urmeaza? sa imi spuneti ca, daca nu trimit mai departe yahoo imi taie contul? Asa si? Cel putin scap de unii care in lipsa de ocupatie, prieteni sau prietene stau cat e ziua de lata pe mess si ma bombardeaza cu GM-uri.
Adevarul e ca nu e vina voastra. Eu sunt de vina ca v-am dat accept si v-am bagat in lista. Insa la fel de adevarat e si faptul ca la fel cum v-am adaugat asa va si pot sterge.
Retineti: NU ASTA e modul de a va face vizitatori. In ritmul asta ma veti pierde ca vizitator si va elimin si din lista, iar cand veti avea poate odata nevoie de mine, puteti sa ma sunati pe mobil, daca aveti numarul, insa nu e sigur ca va voi raspunde.
NU VREAU sa donezi nimic nimanui. Sunt un egoist, nesuferit care nu incearca sa devina prietenul tau cel mai bun cu orice pret.
NU E PROBLEMA ta daca dau accept la un virus... mie mi-se formateaza hardul si pierd totul de pe el... tot eu o sa il refac, nu tu.

In general ... NU MA MAI bombarda cu GM-uri... incep sa reactionez prost la asa ceva, caz in care s-ar putea sa pici tu la mijoc desi tu nu ai gresit cu nimica. TU DOAR ai trimis primul si ultimul GM.

2 comments:

Anonymous said...

Asa Rumbi fii dur:))...IGNORE lil'bro...puszi

Anonymous said...

eu ii avertizez prima data, daca nu pricep le dau ignore direct.

Reclama ieftina !