Designerul

Wednesday, January 9, 2008

M-am cam saturat...

... m-am cam saturat. Si e abia inceputul anului. Un 2008 care a inceput bine pana cand am intrat in miezul problemei. CUM CARE PROBLEMA? pai cel de la locul de munca. E atat de "frumos" si oamenii sunt cu totii atat de "fericiti" incat ii invidiez pe cei de la inmormantare si peste toate astea mai sunt si platit pe cat se poate de nesperat de "bine", lucru care ma "stimuleaza". CUM LA CE? pai la ...
Dhaaa e frumos la noi, cam inghesuit, insa frunos...DE CE? pai pentru ca dintr-un anume motiv, strain de mine, toti sfintii se gasira sa se adune pe langa mine. Acum ca erau cei pe care i-am chemat eu sau cei chemati de colegi nu stiu, da ce mai conta, ei erau acolo si eu la fel.
Pur si simplu imi vine sa fug, sa fug cat mai departe.
Ma gandeam sa plec la Pol. Cum care POL? pai la Polul Nord. Sa fug si sa ma apuc de o afacere... sa zicem de vandut inghetata eschimosilor si elfilor... as avea monopol. Sau mai bine, sa imi gasesc o eschimoasha batrana si bogata. Ea moare iar eu mostenesc totul... igluul, astfel scap de problema casei, turma de ... de foci, pinguini si ursi polari ca la pol nu cred ca sunt oi. Ce frumos ar fi...
Pana una alta e timpul sa ma culc... e trecut de ora 2 (noaptea) iar la dimineata ma asteapta o noua minunata zi. Plina de programele simpatice, plina de oameni "zambitori si bine dispusi".
Si uite asa ajung eu la vorba romanului... "noi sa fim sanatosi ca in rest nimica nu conteaza".

No comments: