Designerul

Monday, December 3, 2007

Un pic pierdut...

Ma simt adesea un pic pierdut, nu pentru ca nu stiu unde ma aflu, ci din simplul motiv ca toti din jurul meu imi spun lucruri total diferite.
Unii imi spun ca e mai bine sa fac asa, alti ca de fapt ar trebui sa fac exact pe dos.
Cel mai derutant e cand aceste indicatii vin tocmai de la sefii tai. Atunci ce e de facut?
Daca faci cum ti-a spus primul, te contrazici cu al doi-lea; daca faci cum zice al doi-lea cu siguranta te vei contrazice cu al trei-lea si uite asa, cu cat ai mai multi sefi cu atat devine situatia mai complicata.
Cine imi poate spune ce e corect si ce nu?
Concluzia finala cred ca tot de la mine vine... fac cum imi tuna prin cap, iar la o adica, cel mai bine e sa fi propriul tau sef. Problemele apar cand, incepi sa te contrazici. Atunci chiar ca nu mai ai scapare.

No comments: