Designerul

Monday, December 31, 2007

Ultima insemnare pe 2007

Am ajuns la sfarsit, insa orice sfarsit e un nou inceput. Am trecut prin multe in 2007, unele bune altele rele insa toate sunt de domeniul trecutului si acolo vor si ramane.
Cu ce m-am ales din 2007?
Cu o logodnica, cu o motocicleta, cu un blog, amici, primul an de faculta terminat cu bine, am revnit la sportul pe care l-am practicat (polo), un laptop, un aparat foto digital (de cand mi-l doream) si nu in ultimul rand cu o dorinta mai mare de a pleca din tara.
A fost un an in care nu odata am fost dezamagit de persoane la care nu ma asteptam.
Ce imi doresc in 2008, pe plan personal?
Sa plec din tara (Canada sau SUA), sa am un salariu decent, sa iau o masina, sa imi iau o casa, sa trec de nunta, sa fac turul tari si a europei daca se poate cu iubi meu pe motocicleta si sa fiu cel putin la fel de sanatos ca in 2007.
Ce doresc omenirii in 2008?
Nu multe, doar sa supravietuiasca si sa nu se autodistruga. Sa lase Antartica asa cum a creat-o mama natura, sa isi indrepte resursele pentru scopuri pasnice.
Ce va doresc eu voua?
Doua lucruri: LUMINA si IUBIRE.

1 comment:

Anonymous said...

De ce Lumina? Ce sa fac eu cu lumina? :))
Sanatate si iubire iti doresc! Distractie placuta si multumesc pentru fila din calendarul bloggerilor!