Designerul

Sunday, December 23, 2007

NIMIC

E a 4 -a incercare sa scriu ceva. Se pare ca inspiratia mea a plecat la Pitesti. Vine miercuri. Pana atunci mai am ziua de luni si marti, daca calculez eu bine. Ar trebui sa consult un calendar... mda am dreptate.
Pana atunci eu despre ce sa scriu? Despre Craciun? Toti scriu despre Craciun, asa ca nu mai vad rostul sa o fac. Ce as putea spune spectaculos sau nou? Tot ce era de spus s-a spus, ce era de scris s-a scris deja.
Sa scriu despre revolutie? nu cred ca ar interesa pe cineva subiectul asta...pe mine sigur nu ma mai intereseaza. Ar trebui?
Sau despre lipsa premelor de la firma la care lucrez... as putea scrie despre asta insa ce rost mai are... vineri parca era intalnirea sfintilor la noi in firma, colegii i-au convocat pe toti, erau gramada. Eh.... eu ce sa mai zic, traim in romania.
Azi chiar ca nu am facut nimic spectaculos. Nu am salvat pisici din copaci, nu am ajutat babele sa treaca strada si nici balenele de pe cris nu am putut sa le salvez...aaa... am schimbat niste spoturi prin casa si am facut bradul, pe urma mi-am ajutat o prietena.
Inca 2 minute si e 12 noaptea. A trecut si ziua asta...
Va tzuca tata... ma bag in pat si butonez telecomanda poate dau si eu de ceva interesant la tv-u.

No comments: