Designerul

Tuesday, August 28, 2007

A TEAM IS REBORN

De mai bine de doua luni de zile am primit un telefon. Era sora mea care imi spunea ca Dinamo Oradea (echipa de polo), doreste se reinfinteze sectia de polo masculin si sa formeze o echipa de polo feminin (prima de mai bine de 20 si ceva de ani).
Era un vis pe care il crezusem pierdut. Nu mai sperasem sa mai apuc sa fac sport de performanta. Sa recunoastem am trecut de 30 de ani si ma lasasem de aproape 12 ani. Incantat am aceptat provocarea. Asa ca, desi eram fost jucator de la Crisul Oradea, baietii de la Dinamo m-au acceptat in echipa lor. Desi nu dispunem de logistica celor de la CSM, vointa si elanul celor care s-au reapucat este destul de puternica. Intre timp am "achizitionat" si catziva "juniori", care nu si-au mai gasit un loc in echipa condusa de antrenorul Gordan.Sub indrumarea antrenorilor Fratila Mircea si Cosma Marcel, dupa nici doua luni de zile am avut ocazia sa participam la primul nostru turneu de polo.E vorba de turneul organizat de cei din Szentes (Ungaria).Desi nu ne asteptam la cine stie ce rezultate, am fost placut surprin cand din 3 meciuri jucate, doua le-am pierdut la doar un gol diferenta, iar unul l-am castigat detasat cu scorul 13-8. Puteam castiga absolut toate meciurile, ceea ce ne-a facut sa pierdem, desi am condus in majoritatea cazurilor, a fost lipsa de antrenament, lipsa rezistentei dar mai ales lipsa unui teren pe care sa putem sa ne desfasuram jocul. Sunt convins ca, cu un pic de antrenament, cu un pic de ajutor financiar din partea unor firme, polo-ul Oradean ar avea numai de castiga avand o echipa in plus.

1 comment:

Anonymous said...

bafta multa va doresc :)