Designerul

Wednesday, May 16, 2007

Eu am ales! Tu?

Nu stiu daca e ceea mai buna alegere insa e alegerea mea. Nu am lasat pe nimeni sa decida cum si ce imi este mai bine. Sunt convins ca nu Basescu este solutia pentru un viitor mai stralucrit insa stiu in acelas timp ca pe moment nu exista unul care sa fie mai mai bun ca el. E omul potrivit, la timpul potrivit. Nu pot accepta ca cel pe care l-am ales acum ceva ani in urma sa fie demis, doar pentru ca, 322 de persoane asa doresc. Daca erau corecti atunci intrebau poporul inca de la inceput si lucrurile probabil ca ar fi decurs intr-un mod total diferit. Dar nu au facut-o.
Deci, eu spun NU pe 19 mai. Esti liber sa faci si tu la fel, iar daca nu esti deacor cu mine atunci voteaza DA, tot ce iti cer e sa fie decizia ta, nu a altora. Asta inseamna democratie.


1 comment:

Juggernaut said...

Si eu am ales NU !

Votezi DA la referendum - ii votezi DA lui Iliescu, Voiculescu, masonului Tariceanu, Patriciu si securistului Voiculescu.
Ieri au demis un presedinte, azi au numit o jigodie la ministerul justitiei (care a oprit dosarele de rol din IASI+ cel al lui Voiculescu) - maine ce urmeaza ?

DA masoneriei Ruse ?

* Calin Popescu Tariceanu (acest premier al Masoneriei si Oligarhiei)
* Dan Voiculescu code name : Felix (firma Grivco si Crescent va spun ceva)
* Nicolae Vacaroiu
* Ion Iliescu (autorul mineriadei)
* Mircea Geoana (fiu de general de securitate)
* Patriciu Rompetrol (petrol rusesc)
* Cosmin Gusa (omul rusilor declarat)
* Eugen Chirovici (Maestru Mason grad 33, trecut din PSD in PUR)
* Adrian Nastase
* Corneliu Vadim Tudor
* Marko Bella (un demagog si un manipulator)
* Ion Tiriac

Sparge-le fata cu un mare NU pe 19 MAI !