Designerul

Wednesday, April 25, 2007

S-au intors EROII !

Inca de la inceput trebuie sa precizez un lucru, sunt un mare fan al genului SF. Inca de mic imi placea sa urmaresc diversele seriale. Printre preferatele mele s-au numarat filme precum: Star Trek - Noua Generatie, Star Trek - Voyager, dar si seriale precum Dosarele X, Cronici paranormale.
In ultima vreme am fost nevoit sa imi iau ramas bun si de la Stargate SG1, serial care a durat mai bine de 10 ani. Singura consolare ramanand Stargate Atlantis, serial care sa afla la sezonul 4.
Eroii apar de unde nici nu te astepti!
Cand deja ma consolasem cu ideea ca un serial mai bun ca Star Trek sau ca Stargate nu poate sa mai apara, am avut placuta surpriza, ca intr-una din zile sa descopar un nou serial produs de NBC, intitulat Heroes.
La vremea respectiva nu stiam nimic despre el, nu citisem nimic pe net si nici prietenii nu stiau absolut nimic. A fost o pura intamplare.
Initial, dupa ce, ca orice bun roman, l-am dat jos de pe torrentzi, am dat sa ma uit pe primul episod. Primul episod nu m-a impresionat cu absolut nimic (defapt am apucat sa vad doar 10 minute din el). Era ceva cu evolutie, gene, un japonez care a reusit sa sparga bariera timpului si a spatiului, o majoreta ca se regenera instantaneu, un tanar care credea ca poate sa zboara, etc ... Absolut nicio reactie la prima vedere.
Americanul are o vorba: " Poti judeca un serial cat e de bun sau prost abia dupa ce vezi 2, 3 episoade. Atunci vei stii exact daca il vei ura sau iubii pentru totdeauna." Si asa a si fost. Abia dupa primele doua episoade am realizat cat poate fi de genial. Pe urma am aflat ca in SUA el a fost declarat in 2006 ca fiind cel mai de succes serial SF.
Au urmat 2 zile in care pur si simplu am devorat cele 18 episoade din primul sezon.
Un virus numit HEROES.
Virusul s-a raspandit repede printre cunoscutii mei, la fel ca si la mama mea. Nu au mai avut zi sau noapte pana cand nu au terminat de vizionat toate cele 18 episoade. La sfarsit toti asteptau data, la care era anuntata continuare aventurii.
Cine sunt ei?
Sunt persoane cu super puteri care traesc printre noi.
Un tanar visator (Milo Ventimiglia, "Gilmore Girls") care incearca sa isi convinga fratele politician (Adrian Pasdar, "Judging Amy") ca poate zbura.
O majoreta de la liceu (Hayden Panettiere, "Ice Princess") afla ca e indestructibla, ea regenerandu-se instantaneu.
O striptuza din Las Vegas (Ali Larter, "Final Destination"), care incearca din rasputeri sa supravietuiasca, cautand sa ii ofere siguranta propriului copil (Noah Gray-Cabey, "My Wife & Kids"), descopera ca imaginea din oglinda ii rezerva o surpriza.
Un evadat (Leonard Roberts, "Buffy the Vampire Slayer") continua sa scape din mana autoritatilor car nu sunt capabile sa i-l retina.
Un artis talentat (Santiago Cabrera, "Empire"), a carui dependenta de droguri i-a distrus cariera si viata atat lui dar si a prieteni sale (Tawny Cypress, NBC's "Third Watch"), el fiind instare sa picteza viitorul.
Un politist parasit de noroc din Los Angeles (Greg Grunberg, "Alias") poate auzi gandurile altora.
In Japonia, un tanar (Masi Oka, NBC's "Scrubs") descopera ca poate oprii timpul si se poate teleporta.
Destinul lor final nu e altul decat salvarea lumii …
23.04.2007. REVENIREA
Mult asteptata data a venit. Eroii s-au intors.
Daca ultima data au salvat viata majoretei acuma vor trebui sa salveze lumea.
Aventura continua, iar eu sunt nerabdator sa aflu cum vor decurge lucrurile.

No comments: