Designerul

Tuesday, May 6, 2008

De ce?

De ce trebuie sa ma judeci mereu? De ce? Eu nu te-am judecat si nu cred ca o voi face. Retine un lucru: nu te-am invitat pe blog-ul meu si nu o voi face, ai venit, ai vazut si te-ai pus sa ma analizezi.
Din tot, ai vazut doare defectele, insa nu ai vazut munca pe care am depus-o, nu ai vazut pana la ce ora am stat sa fac ceva ce tu nu ai fi fost instare sa o faci. Imi vezi greselile gramaticale... asa si? Sti care e ironia sortii? Eu gresesc pe sit, insa altii gresesc la carma tarii ... eu nu sunt roman 100% (stiu o sa imi spui ca nu este o scuza) insa alti care te conduc sunt. Ei sunt cei care nu ar trebui sa aiba nicio scuza.
Spui ca scriu cu cratima acolo unde nu ar trebui...mai tris e, ca alti vorbesc cu cratima cand nu ar trebui.
Nu stiu de ce ai presupus ca vreau sa fiu funny... nu vreau. Eu nu sunt funny ... insa ironizez pe toti cei care se cred funny si nu sunt. Benzile mele desenate sunt pur si simplu. Ele nu doresc sa fie altceva decat sunt... nici haioase, nici interesante, ele sunt doar un mod prin care eu ma relaxez.
Asa ca, pastreaza-ti comentariile inutile, iar daca esti asa despept si amuzant, atunci esti invitatul meu sa faci un blog de benzi desenate. E usor sa critici, e mult mai greu sa faci.

1 comment:

Anonymous said...

nevoia de a verifica:)