Publicitatea nu are limite. Cateva fotomodele din Italia, au aparut aproape goale intr-un calendar postat pe un sit. Nimic ciudat in asta. Insa devine brusc, daca, constati ca respectivele domnisoare pozeaza langa sicrie. DA ati citit bine SICRIE.
Se pare ca firma care a comandat aceste poze, cu cele 12 femei sexy, nu dorea decat sa prezinte ultimele tendinte de sezon in materie de sicrie. IACC… OK eu sunt designer… treaba mea e sa conving publicul tinta sa cumpere produsele clientului meu, in cazul de fata SICRIE.
Din punct de vedere al marketingului totul pare a fi OK, insa, sa pui femei aproape goale langa niste cosciuge?!?
La o prima vedere nu prea am inteles care ar fi legatura intre cele doua, insa, afland ca respectivul proiect de promovare ii apartie unui domn Maurizio Matteucci, am inceput sa fac legatura… COSCIUG, FEMEII. Acum o sa fiu misogin, insa nu ma pot abtine si o sa incerc sa explic logica care sta in spatele campaniei.
Esti un tanar italian, sa zicem, pe la 32 de ani (varsta respectivului domn care a creat campania). Ajungi la varsta asta sa te apropii de femei. Deja ai realizezi ca ele nu musca (ma rog, unele dintre ele nu musca). La inceput totul pare minunat. La inceput ai parte de ciripit de pasarele, plimbari pe malul apei (unde e cazul). Dupa un timp vraja pare sa dispara, pana cand intr-o zi, satul de gura femeii te arunci in fata primei masini. Si de odata SCARTTTTZZZZ si pe urma BANNNGGG si la final FLOSHHHHCCC (creieri pe asfalt). Realizezi ca ai murit. Si uite asa ajungi la vorba aia: “Femeia te baga in pamant!”.
Astfel, dupa tragicul eveniment vei avea, evident, nevoie si de un sicriu. Femeia care ti-a mancat zilele si te-a impins la disperatul gest, va fi nevoita sa cumpere unul. Ea, evident, ca il va alege pe cel mai roz, mai TRENDY si mai la moda sicriu si asta nu prentru ca in felul acesta doreste sa isi exprime dragostea pe care a avut-o fata de tine ci din simplul motiv, ca respectivul cosciug se potrivea de minune cu noii ei pantofi pe care i-a cumparat tot din banii tai.
Cam asta ar fi o posibila explicatie.
Insa, adevarul pare a fi cu totul altul. Se pare, totusi ca, respectivul proiect s-a bucurat de un real succes. Artistul dorind in felul acesta sa ii incurajeze pe oameni sa fie mai destinsi in legatura cu moartea si pe cat posibil, sa vada “partea frumoasa a trecerii in nefiinta” DOAMNE CE FRUMOS s-a exprimat nenea artistu’. “PARTEA FRUMOASA A TRECERII IN NEFIINTA” hmm?!? Ma tot intreb ce o fi asa cool in a muri? Adica sa fim seriosi, daca nu esti Vampir, varcolac, Dracula, sau Isus (sorry) sunt cam slabe sanse sa revi in viata ce e drept odata ce ai scapat de lumea asta nebuna, nu prea stiu ce te-ar mai convinge sa revi.
SAU… ma intreb ce poate fi asa frumos cand de exemplu iti moare un copil sau o persoana la care ai tinut? Mai vezi partea FRUMOASA? Eu zic ca nu.
Te mai pasioneaza designul sicriului cand stii ca tot la doi metri sub pamant vei ajunge? NU.
STOP UN MOMENT! Multi o sa vina sa imi spuna, ca dupa ce mori ajungi in RAI, dai de ingerasi care stau toata ziulica cocotati pe norisori pufosi si canta aceeasi melodie din nou si din nou la harpa timp de o eternitate… DEACORD. Asta e partea romantica a mortii, daca exista asa ceva? Sincer sa fiu inca nu am intalnit pe nimeni care sa fi murit si mi-ar fi spus ca toate astea exista (conexiunea cu lumea de dincolo este momentan picata. Abonatul decedat nu poate fi momentan contactat. Va rugam reveniti cand conexiune se va realiza.).
Citind mai departe am aflat ca: "pentru a promova aceasta “bucurie a mortii”, in afara calendarelor, oferite la vanzare la pretul de 9,30 euro, site-ul firmei Cofanifunebri mai ofera brichete, cutii pentru tigari si ceasuri in forma de sicrie”. FOARTE TARE FRATE ! Ce ziceam despre FRUMUSETEA TRECERII IN NEFIINTA? Acum trebuie sa dai chiar si un chef ca ti-a murit persoana iubita. Astea cu siguranta sunt romani si cu siguranta sunt urmasii lui Decebal. Doar Dacii mai dadeau chefuri cand crapa cate unul.
Eu chiar nu pricep de ce s-au scandalizat italienii cand Mailat al nostru a ucis unul de-al lor. Omu’ probabil a vazut reclama si s-a gandit ca ar putea sa ii dea familiei acesteia un motiv de chef, probabil ca erau persoane triste. Acum chiar au motiv de chef.
Articolul se incheie cu o declaratie a lui Matteucci acesta spunand ca nici nu se gandeste sa retraga de pe piata produsele controversate pentru ca spune el: “uitandu-te la calendar, oricui moartea i se pare mai frumoasa”, iar eu spun asa: LIBERTATE LUI MAILAT, omu’ nu a facut decat sa creeze fericire si a ajutat o persoana sa descopere PARTEA FRUMOASA A TRECERII IN NEFIINTA.
Se pare ca firma care a comandat aceste poze, cu cele 12 femei sexy, nu dorea decat sa prezinte ultimele tendinte de sezon in materie de sicrie. IACC… OK eu sunt designer… treaba mea e sa conving publicul tinta sa cumpere produsele clientului meu, in cazul de fata SICRIE.
Din punct de vedere al marketingului totul pare a fi OK, insa, sa pui femei aproape goale langa niste cosciuge?!?
La o prima vedere nu prea am inteles care ar fi legatura intre cele doua, insa, afland ca respectivul proiect de promovare ii apartie unui domn Maurizio Matteucci, am inceput sa fac legatura… COSCIUG, FEMEII. Acum o sa fiu misogin, insa nu ma pot abtine si o sa incerc sa explic logica care sta in spatele campaniei.
Esti un tanar italian, sa zicem, pe la 32 de ani (varsta respectivului domn care a creat campania). Ajungi la varsta asta sa te apropii de femei. Deja ai realizezi ca ele nu musca (ma rog, unele dintre ele nu musca). La inceput totul pare minunat. La inceput ai parte de ciripit de pasarele, plimbari pe malul apei (unde e cazul). Dupa un timp vraja pare sa dispara, pana cand intr-o zi, satul de gura femeii te arunci in fata primei masini. Si de odata SCARTTTTZZZZ si pe urma BANNNGGG si la final FLOSHHHHCCC (creieri pe asfalt). Realizezi ca ai murit. Si uite asa ajungi la vorba aia: “Femeia te baga in pamant!”.
Astfel, dupa tragicul eveniment vei avea, evident, nevoie si de un sicriu. Femeia care ti-a mancat zilele si te-a impins la disperatul gest, va fi nevoita sa cumpere unul. Ea, evident, ca il va alege pe cel mai roz, mai TRENDY si mai la moda sicriu si asta nu prentru ca in felul acesta doreste sa isi exprime dragostea pe care a avut-o fata de tine ci din simplul motiv, ca respectivul cosciug se potrivea de minune cu noii ei pantofi pe care i-a cumparat tot din banii tai.
Cam asta ar fi o posibila explicatie.
Insa, adevarul pare a fi cu totul altul. Se pare, totusi ca, respectivul proiect s-a bucurat de un real succes. Artistul dorind in felul acesta sa ii incurajeze pe oameni sa fie mai destinsi in legatura cu moartea si pe cat posibil, sa vada “partea frumoasa a trecerii in nefiinta” DOAMNE CE FRUMOS s-a exprimat nenea artistu’. “PARTEA FRUMOASA A TRECERII IN NEFIINTA” hmm?!? Ma tot intreb ce o fi asa cool in a muri? Adica sa fim seriosi, daca nu esti Vampir, varcolac, Dracula, sau Isus (sorry) sunt cam slabe sanse sa revi in viata ce e drept odata ce ai scapat de lumea asta nebuna, nu prea stiu ce te-ar mai convinge sa revi.
SAU… ma intreb ce poate fi asa frumos cand de exemplu iti moare un copil sau o persoana la care ai tinut? Mai vezi partea FRUMOASA? Eu zic ca nu.
Te mai pasioneaza designul sicriului cand stii ca tot la doi metri sub pamant vei ajunge? NU.
STOP UN MOMENT! Multi o sa vina sa imi spuna, ca dupa ce mori ajungi in RAI, dai de ingerasi care stau toata ziulica cocotati pe norisori pufosi si canta aceeasi melodie din nou si din nou la harpa timp de o eternitate… DEACORD. Asta e partea romantica a mortii, daca exista asa ceva? Sincer sa fiu inca nu am intalnit pe nimeni care sa fi murit si mi-ar fi spus ca toate astea exista (conexiunea cu lumea de dincolo este momentan picata. Abonatul decedat nu poate fi momentan contactat. Va rugam reveniti cand conexiune se va realiza.).
Citind mai departe am aflat ca: "pentru a promova aceasta “bucurie a mortii”, in afara calendarelor, oferite la vanzare la pretul de 9,30 euro, site-ul firmei Cofanifunebri mai ofera brichete, cutii pentru tigari si ceasuri in forma de sicrie”. FOARTE TARE FRATE ! Ce ziceam despre FRUMUSETEA TRECERII IN NEFIINTA? Acum trebuie sa dai chiar si un chef ca ti-a murit persoana iubita. Astea cu siguranta sunt romani si cu siguranta sunt urmasii lui Decebal. Doar Dacii mai dadeau chefuri cand crapa cate unul.
Eu chiar nu pricep de ce s-au scandalizat italienii cand Mailat al nostru a ucis unul de-al lor. Omu’ probabil a vazut reclama si s-a gandit ca ar putea sa ii dea familiei acesteia un motiv de chef, probabil ca erau persoane triste. Acum chiar au motiv de chef.
Articolul se incheie cu o declaratie a lui Matteucci acesta spunand ca nici nu se gandeste sa retraga de pe piata produsele controversate pentru ca spune el: “uitandu-te la calendar, oricui moartea i se pare mai frumoasa”, iar eu spun asa: LIBERTATE LUI MAILAT, omu’ nu a facut decat sa creeze fericire si a ajutat o persoana sa descopere PARTEA FRUMOASA A TRECERII IN NEFIINTA.
1 comment:
daca creste rating mai conteaza ca e normal sau nu?
nici mie nu mi se pare normal.. e un pic creepy dar cine suntem noi sa decidem?
Post a Comment